קצרים: טינדר לפודיז! מהלך התוכן המבריק של סמסונג

17/7/2022

איך מצליחים לשווק מקרר שהוא מפלצת חכמה שהעלות שלו בארה"ב היא במחיר של רכב יד שניה? יוצאים במהלך תוכן יצירתי וחכם.

תכירו את Refrigerdating – אפליקציית היכרויות חדשה מבית היוצר של הענק הקוריאני שמאפשר לרווקים ולרווקות לבחור בני או בנות זוג לפי תכולת המקרר שלהם. מעכשיו, גם קהילת הפודיז יכולה לבחור אהבה רומנטית לפי אהבה קולינארית, או סתם סטוץ על בסיס התאמה של כבד קצוץ למלפפון חמוץ.

כך מייצרים תוכן מקורי למשוך את תשומת לב הקהלים

לפני כשנתיים וחצי השיקה סמסונג את ה Family Hub – מקרר חכם שלטענת מומחים באמת מביא בשורה חדשה למטבח. הוא נוצץ, הוא יפה והוא מאד פרקטי, למי שיכול להרשות לעצמו. באמצעות מסך מגע על הדלת ניתן לראות מידע על ההרגלים התזונתיים של המשפחה ואף להתריע בפניכם בכל פעם שהחלב עומד להגמר (עוד על יכולות העל של המקרר תוכלו למצוא כאן). רק שתג המחיר הופך את המוצר לגבוה במיוחד – בארצות הברית, העלות שלו נעה סביב ה-4,000$ (בישראל המקרר אינו משווק).

הקפדה על הפרטים הקטנים היא חלק ממהלך ייצור תוכן נכון

אפליקציית היכרויות לשיווק המקרר

אז מה עשו סמסונג? רכבו על גל ההצלחה של אפליקציות ההיכרויות שנמצאות בצמיחה מתמדת ובמהלך תוכן יוצא דופן יצרו את האפליקציה המאפשרת היכרות על בסיס טעם במזון לפי תכולת המקרר. למי שיש את ה- Family Hub השימוש באפליקציה נוח במיוחד – המצלמה המותקנת במקרר שולחת תמונות ישירות לאפליקציה. למי שאין – לא נורא, אפשר לצלם את המקרר העמוס באמצעות הטלפון הסלולארי ולהעלות את התמונות לאפליקציה.

באופןמעניין הרעיון צמח דווקא בסקנדינביה ומפתחי האפליקציה הבטוחים בהצלחתה, גורסיםשלאנשים פשוט נמאס לבחור פרטנרים באמצעות תמונות חלולות ותכולת מקרר מספקת מידעאותנטי יותר על המיועד/ת.

והנה לכם סיבה טובה נוספת מדוע לא כדאי לשמור על חלב שפג תוקפו במקרר  

😊

ועל המהלך השיווקי המבריק של קוואלה כבר קראתם?

חשבתם כבר על מהלך תוכן שיתאים לכם? אם לא, בואו נחשוב ביחד

הפוסט נכתב בסיוע של נועה שושני מ- C the branded content agency