המשימה
לקדם את המותג בשוק התעשייה הישראלי ולעמוד ביעדים השיווקיים (מכירת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ללקוחות B2B רלוונטיים) על ידי פיתוח אסטרטגיית תוכן שיווקי, הגברת נוכחות המותג ברשת, התאמת מסרים לקהלי יעד רלוונטיים וחתירה להסרת חסמים והגבלות החלים על התעשיות המסורתיות.
מה עשינו
בנינו אסטרטגיית תוכן מקיפה לאונליין ותכנית עבודה מפורטת הכוללת בנייה של תכני האתר, ופעלנו לקדם את נראות האתר בפלטפורמות הבולטות (גוגל, פייסבוק, טבולה).
דגשים נוספים
• חידוד המסר
אסטרטגיית התוכן החדשה מתמקדת בזיקוק והתאמת הצעת הערך שלמותג ABB לדרישות ולתקנות השוק הישראלי. זאת מבלי לוותר על הדגשים הבולטים של המותג העולמי: חדשנות, יעילות, וקיימות.
•אסטרטגיית PPC
ניהול קמפיין PPC לאורך השנה סביב נושאים ספציפיים במטרה למנף הזדמנויות ולהגדיל את הביקוש למוצרים. לדוגמה, לאור העלייה בביקוש לרכבים חשמליים בנינו קמפיין שיווקי שהתמקד בצורך להנגיש לציבור בישראל עמדות טעינה חשמליות. במסגרת הקמפיין קודמו עמדות הטעינה של מותג ABB המתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים יעילים, בטוחים, ובמחירים נוחים.