ABB ישראל

כיצד לחזק את המותג בשוק הישראלי ולתרום בהשגת היעדים השיווקיים של מכירת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ללקוחות B2B?
הסיפור

בניית בלוג מקצועי לאתר החברה

קידום אורגני של האתר

PPC

יצירת תוכן שיווקי לא מקוון

האתגר

ה

המשימה

לקדם את המותג בשוק התעשייה הישראלי ולעמוד ביעדים השיווקיים (מכירת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ללקוחות B2B רלוונטיים) על ידי פיתוח אסטרטגיית תוכן שיווקי, הגברת נוכחות המותג ברשת, התאמת מסרים לקהלי יעד רלוונטיים וחתירה להסרת חסמים והגבלות החלים על התעשיות המסורתיות.

מה עשינו

בנינו אסטרטגיית תוכן מקיפה לאונליין ותכנית עבודה מפורטת הכוללת בנייה של תכני האתר, ופעלנו לקדם את נראות האתר בפלטפורמות הבולטות (גוגל, פייסבוק, טבולה).

דגשים נוספים

•  חידוד המסר

אסטרטגיית התוכן החדשה מתמקדת בזיקוק והתאמת הצעת הערך שלמותג ABB לדרישות ולתקנות השוק הישראלי. זאת מבלי לוותר על הדגשים הבולטים של המותג העולמי: חדשנות, יעילות, וקיימות.

•אסטרטגיית PPC

ניהול קמפיין PPC לאורך השנה סביב נושאים ספציפיים במטרה למנף הזדמנויות ולהגדיל את הביקוש למוצרים. לדוגמה, לאור העלייה בביקוש לרכבים חשמליים בנינו קמפיין שיווקי שהתמקד בצורך להנגיש לציבור בישראל עמדות טעינה חשמליות. במסגרת הקמפיין קודמו עמדות הטעינה של מותג ABB המתמחה בפיתוח פתרונות טכנולוגיים יעילים, בטוחים, ובמחירים נוחים.

התוצאות

מיצובה של ABB כמובילה בתחומה כתוצאה מגידול בנוכחות האונליין של החברה, פיתוח תוכן איכותי מותאם לקהלי יעד והצגתו באתר האינטרנט החדש

45%

עלייה במספר המבקרים באתר (תנועה אורגנית)

70%

ממילות המפתח הרלוונטיות מופיעות בעמוד התוצאות הראשי במנועי חיפוש, בעקבות פעילות קידום אתרים מרוכזת
"לאחר שנתיים של פעילות, עשינו קפיצת מדרגה משמעותית בנוכחות המקוונת שלנו, הן מבחינת הפעילות והן מבחינת איכות התוכן. צוות ContentLab משמש לא רק כזרוע ליישום האסטרטגיה השיווקית שלנו, אלא מהווה בנוסף חלק בלתי נפרד ממהלכי "החשיבה והתכנון" שלנו. הודות לו, הפכה הזירה הדיגיטלית למרכזית באסטרטגיה השיווקית של החברה. השילוב של גישה מקצועית ומוטיבציה הופך את צוות המעבדה לשותפים מצוינים להמשך הצמיחה ולעמידה ביעדים העסקיים והשיווקיים שלנו".
מיטל טוקר
מנהל שיווק