מגדל

איך להגיע (כמעט) מאפס למקום הראשון בלינקדאין ביחס למתחרים, באמצעות תוכנית תוכן מסודרת, תוכן מגוון ופעילות רציפה ואיכותית.
הסיפור

בניית אסטרטגיית תוכן לעמוד הלינקדאין ולבכירים בארגון

בניית תוכנית תוכן הכוללת יעדים מדידים

ניהול שוטף של העמודים

האתגר

המשימה

מתן הד לעשייה השוטפת 360 של החברה ובכיריה – בהיבט העסקי, למען הקהילה ופנים ארגונית; קידום של שיח פורה מול קהלי יעד נבחרים ומתן ערך בתוכן מקצועי ומקצועי המחזק את סיפור המותג.

מה עשינו

בניית אסטרטגיית תוכן מקיפה לניהול עמוד הלינקדאין, הכוללת סקירת מתחרים, איפיון קהלים, הגדרת תמהיל נושאים ומסרים מרכזיים בניית תוכנית תוכן הכוללת יעדים מדידים יצירת תכנים בעלי ערך המספקים תמונה רחבה על הפעילות חיזוק ערכי ונראות המותג

התוצאות

בעבודה מאומצת ורציפה מיצבנו את עמוד הלינקדאין של מגדל כמוביל בתחומו והעלינו אותו למקום הראשון בהשוואה למתחרים בתגובתיות לפוסטים, באופן רציף, מעל לחצי שנה עם פעילות אורגנית בלבד השגנו את התוצאות הבאות:

50%

עלייה בכמות התוכן בעמוד

60%

עלייה בחשיפה אורגנית לפוסטים

54%

עלייה בכמות המבקרים בדף
"הודות למקצועיות של צוות המעבדה, יחד עם הדאגה והרצינות שהפגינו כבר מהיום הראשון לפעילותנו המשותפת, התוצאות לא איחרו להגיע. ההבדל ניכר בגישה הבלתי מתפשרת שלהם וברצינות שהם מפגינים הכוללת היכרות מעמיקה עם החברה והסביבה העסקית שלה. הזמינות והתגובתיות המהירה של צוות המעבדה ללא ספק תורמים לנו בהפיכת הדף להיות כלי תקשורת מרכזי ואפקטיבי המשקף את הפעילות העניפה של מגדל בארץ ובעולם. בזכות העבודה וההשקעה הצלחנו להגיע לתוצאות מרשימות במהירות שיא. אין ספק שמדובר בצוות מנצח ואני מצפה לעוד המשך עבודה משותפת ופורה עמם"
דלית ויכסלבאום
מנהלת תקשורת תאגידית וקשרי משקיעים