better

כיצד להתבלט בשוק הקנאביס הישראלי ולהתחרות בשחקנים הבולטים בו עם משאבים מוגבלים ותחת מגבלות רגולטוריות על פרסום באמצעי תקשורת.
הסיפור

רענון המותג

אסטרטגיית תוכן

אתר חדש

הקמת בלוג

שיתופי פעולה עם ערוצי מדיה

SEO

האתגר

דכדכד

המשימה

לעצב סיפור מותג חדש, לבסס נוכחות דיגיטלית דומיננטית, ולספק פתרון לעמידה ביעדים העסקיים.

מה עשינו

בנינו את סיפורה מותג better בשילוב מגוון מהלכי תוכן יצירתיים, בנינו אתר תואם לסיפור החדש, וקידמנו את חשיפתו על ידי פעילות תוכן רחבה ורציפה, וכן על ידי שיתוף פעולה עם אתר מאקו.

דגשים נוספים

• סיפור המותג שבנינו מבוסס על יכולות החברה לגדל קנאביס מובחרלמטרות רפואיות בשיטות אורגניות מתקדמות. הסטנו את הדגש מזיהוי המותג עם עולמות הרפואה (המקפיד על סטנדרטים גבוהים של סטריליות) למיצובו כמותג ״בוטיק״ חקלאי, המחויב לגידול קנביס בתנאים אורגניים תוך הקפדה על איכות הסביבה, ולפיתוח מוצרים איכותיים עבור מטופלים הזקוקים להם.

• אסטרטגיית התוכן היצירתי שעיצבנו לוקחת בחשבון אילוצים רגולטוריים המגבילים פרסום יזום בכלי התקשורת, ושמה דגש על יצירת תוכן איכותי עבור האתר של החברה והבלוג. במקביל, קידמנו באמצעות פעילות רציפה את רמת החשיפה של האתר והבלוג, וטיפחנו שיתוף  פעולה מוצלח עם גוף מדיה בולט בישראל (מאקו). "better Magazine"  אשר נולד מתוך שיתוף פעולה זה חושף את הפעילות של better בפני קהל רחב יותר ומספק פלטפורמה לתקשור תוכן איכותי עם מסרים שתואמים את סיפור המותג.

התוצאות

85%

מתוצאות החיפושים הרלוונטיים בגוגל מקבלים את אתר הבית של better במקום הראשון

60%

זינוק בתנועת המבקרים האורגנית לאתר, בזכות מאמרי תוכן עשירים ואינפורמטיביים

41%

גידול ממוצע בהיקף ההכנסות החודשיות בשנת 2021 ביחס ל-2020
"העבודה עם צוות המעבדה לייצור תוכן עזרה לנו לשמור על היתרון השיווקי שלנו בשוק תחרותי הנשלט על ידי שפע של חברות מבוססות. הצוות גילה יכולות חשיבה יצירתיות מחוץ לקופסה, ובנה אסטרטגיית תוכן התואמת את הצרכים והיכולות שלנו. אני גאה לומר שהצלחנו במשימה מעבר לציפיות".
אופיר מרון
מנהל שיווק