המשימה
מה עשינו
דגשים נוספים
• סיפור המותג שבנינו מבוסס על יכולות החברה לגדל קנאביס מובחרלמטרות רפואיות בשיטות אורגניות מתקדמות. הסטנו את הדגש מזיהוי המותג עם עולמות הרפואה (המקפיד על סטנדרטים גבוהים של סטריליות) למיצובו כמותג ״בוטיק״ חקלאי, המחויב לגידול קנביס בתנאים אורגניים תוך הקפדה על איכות הסביבה, ולפיתוח מוצרים איכותיים עבור מטופלים הזקוקים להם.
• אסטרטגיית התוכן היצירתי שעיצבנו לוקחת בחשבון אילוצים רגולטוריים המגבילים פרסום יזום בכלי התקשורת, ושמה דגש על יצירת תוכן איכותי עבור האתר של החברה והבלוג. במקביל, קידמנו באמצעות פעילות רציפה את רמת החשיפה של האתר והבלוג, וטיפחנו שיתוף פעולה מוצלח עם גוף מדיה בולט בישראל (מאקו). "better Magazine" אשר נולד מתוך שיתוף פעולה זה חושף את הפעילות של better בפני קהל רחב יותר ומספק פלטפורמה לתקשור תוכן איכותי עם מסרים שתואמים את סיפור המותג.