דיסקונט

כיצד להביא את הלקוח לבולטות בלינקדאין בפרק זמן קצר, ולשקף בצורה מיטבית את העשייה הפנים והחוץ ארגונית השוטפת שלו. זאת, תוך בניית אסטרטגיית תוכן הממוקדת בתכנים המיועדים לקהל מגוון - לקוחות קיימים ופוטנציאליים, כאלה המגלים עניין בפעילות הבנק ועובדי הארגון.
הסיפור

אסטרטגיית תוכן

כתיבת תכנים

ניהול עמוד לינקדאין

האתגר

אסטרטגיית תוכן כתיבת תכנים ניהול עמוד לינקדאין

המשימה

שימת דגש על מיצובו של הבנק כגוף פיננסי מוביל בישראל על ידי חשיפת פעילותו העסקית הרחבה ומאפייניו הארגוניים. כל זאת, תוך מתן ערך משמעותי לקוראים, יצירת מעורבות מצדם והרחבת התפוצה לקהלי יעד נוספים.

מה עשינו

בנינו אסטרטגיית תוכן מקיפה המותאמת לצרכי הארגון, תוך קביעת יעדים מדידים להצלחה. תמהיל התוכן המבוסס על האסטרטגיה, משלב בין הפעילות העסקית השוטפת לבין הפעילות הפנים-ארגונית של הבנק ; הקפדנו על יישומם של כללי מפתח להגברת החשיפה של התכנים והמעורבות של העוקבים הנחשפים אליהם, תוך שמירה על אחידות ועקביות במסרים ובנראות לאורך זמן.

התוצאות

בתוך שלושה חודשים של פעילות בהם ייצרנו תוכן אורגני בלבד (לא ממומן), עלו כל מדדי החשיפה והמעורבות מצד העוקבים בצורה חדה ומשמעותית. נתונים אלה, השומרים על עקביות לאורך זמן, מציבים את דיסקונט במקום הראשון בכמות העוקבים המצטרפים ובמידת התגובתיות שלהם לפוסטים, בהשוואה לגופים מתחרים.

41%

עלייה במספר העוקבים בדף

143%

עלייה בחשיפה האורגנית לפוסטים

52.7%

עלייה בכמות המבקרים בדף הלינקדאין
כבר בתחילת ההתקשרות שלנו עם המעבדה לייצור תוכן הורגש שינוי בפעילות הלינקדאין שלנו, ראשית עם דיסקונטק ובהמשך עם דיסקונט. הזינוק שלנו לפסגה ברשת קרה תוך חודשים ספורים, וזאת הודות למסירות, המקצועיות והאכפתיות של צוות המעבדה המלווה אותנו מדי יום בפעילותינו. בזכות הייעוץ השוטף והדאגה מצדם, התחברנו ונגענו בקהלים רחבים מבעבר והגדלנו משמעותית את היקף העוקבים המתעניינים בפעילותנו השוטפת. תודה לכם על עשייה ללא פשרות.
יעל ברמק
מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית, בנק דיסקונט