המשימה
לבנות ולחזק את הנכסים הדיגיטליים של SaverOne ולמצב את החברה כמותג טכנולוגי המציע פתרון יעיל ואף הכרחי להתמודדות עם בעיית הקטל בדרכים.
מה עשינו
בנינו אסטרטגיית תוכן מרובדת כדי למקסם את פעילות התוכן הקיימת ולהניח את היסודות להרחבת הפעילות בעתיד הקרוב, בהתאם לתוכנית העסקית של החברה. בנוסף, הגברנו ושיפרנו את נראות החברה באתר ובערוצים החברתיים – פייסבוק ו- LinkedIn, לרבות מיתוג מחדש של החומרים הוויזואליים, עיצוב מצגת משקיעים, דף נחיתה חדש, ברושורים וכו'.
דגשים נוספים
· Storytelling
חידוד הסיפור של החברה, תוך התייחסות לחסמים שעמדו בפניה כחלק מהנרטיב. התמקדנו בטיפול בבעיות של החדרת מוצר חדש ולא מוכר, יחד עם נכונות מוגבלת מצד הנהגים לאמץ פתרון זה באופן וולונטרי. האסטרטגיה הנבחרת אשר כללה סוגיות אלה התגלתה כאפקטיבית עבור SaverOne, ביצירת דיון סביב הבעיה שהם מטפלים בה, וביצירת ערך משותף לנהגים, לחברות ולחברה כולה.
· אסטרטגיית תוכן חדשה ומיתוג החברה
הגדרה מחודשת של קהלי יעד והתאמת מסרים לקבוצות הללו, הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה ויזואלית. הגדרות אלה מהוות הבסיס לאסטרטגיה שיווקית-דיגיטלית ולהמשך פעילות שוטפת לאורך השנה, לרבות עיצוב ועדכון אתר האינטרנט החדש של החברה, הפעלת בלוג מקצועי, ניהול עמודי LinkedIn ופייסבוק של החברה.