SAVERONE

קידום פתרון טכנולוגי חדשני לנהיגה בטוחה, התגברות על חסמי שוק, עידוד לשינוי התנהגותי בקרב הלקוחות ואימוץ הרגלי נהיגה בטוחה.
הסיפור

סושיאל

אתר חדש

אסטרטגיית תוכן

אסטרטגיה שיווקית

האתגר

לקדם דברים

המשימה

לבנות ולחזק את הנכסים הדיגיטליים של SaverOne ולמצב את החברה כמותג טכנולוגי המציע פתרון יעיל ואף הכרחי להתמודדות עם בעיית הקטל בדרכים.

מה עשינו

בנינו אסטרטגיית תוכן מרובדת כדי למקסם את פעילות התוכן הקיימת ולהניח את היסודות להרחבת הפעילות בעתיד הקרוב, בהתאם לתוכנית העסקית של החברה. בנוסף, הגברנו ושיפרנו את נראות החברה באתר ובערוצים החברתיים – פייסבוק ו- LinkedIn, לרבות מיתוג מחדש של החומרים הוויזואליים, עיצוב מצגת משקיעים, דף נחיתה חדש, ברושורים וכו'.

דגשים נוספים

· Storytelling      

חידוד הסיפור של החברה, תוך התייחסות לחסמים שעמדו בפניה כחלק מהנרטיב. התמקדנו בטיפול בבעיות של החדרת מוצר חדש ולא מוכר, יחד עם נכונות מוגבלת מצד הנהגים לאמץ פתרון זה באופן וולונטרי. האסטרטגיה הנבחרת אשר כללה סוגיות אלה התגלתה כאפקטיבית עבור SaverOne,  ביצירת דיון סביב הבעיה שהם מטפלים בה, וביצירת ערך משותף לנהגים, לחברות ולחברה כולה.

· אסטרטגיית תוכן חדשה ומיתוג החברה

הגדרה מחודשת של קהלי יעד והתאמת מסרים לקבוצות הללו, הן מבחינה טקסטואלית והן מבחינה ויזואלית. הגדרות אלה מהוות הבסיס לאסטרטגיה שיווקית-דיגיטלית ולהמשך פעילות שוטפת לאורך השנה, לרבות עיצוב ועדכון אתר האינטרנט החדש של החברה, הפעלת בלוג מקצועי, ניהול עמודי LinkedIn ופייסבוק של החברה.

התוצאות

אמצעי השיווק הדיגיטליים תרמו בצורה ניכרת לצמיחת החברה בשוק המקומי ואף סייעו לסלול את דרכה לשוק הגלובלי. החברה גייסה 38 מיליון דולר ולאחרונה רשמה הישג נוסף עם כניסתה לנאסד"ק.

74%

עלייה בנראות עמוד הפייסבוק ב-2022 בהשוואה ל-2021

3000%

עלייה במספר העוקבים בעמוד ה- LinkedIn בין 2021 ל-2022

2000%

עלייה במספר המבקרים הייחודיים בעמוד ה- LinkedIn בין 2021- ל-2022
"צוות המעבדה לייצור תוכן הוא מסור, מקצועי ואפקטיבי. הצוות מספק לנו בהצלחה מגוון רחב של שירותים המסייעים לנו לצמוח ולהצליח. החל מפיתוח האסטרטגיה השיווקית ותוכניות העבודה שלנו ועד לניהול הנכסים הדיגיטליים שלנו, כמו גם חומרי התוכן והפרסום בעולמות ה-offline, הכול מתבצע בצורה מושלמת".
ישראל אייבי
מנהל שיווק